Onze klanten

Een Carpigiani ijsturbine in de nieuwe Hertog Jan

Gert de Mangeleer, eigenaar van het 3-sterren restaurant Hertog Jan in Brugge opende vorig jaar in Zedelgem De Hoeve.
Een gastronomisch restaurant waar de vruchten uit eigen moestuin centraal staan.
Voor de lekkere ijsdesserts koos Gert voor een Carpigiani.

 

Fier als een “Bear” met nieuwe aankoop
vanderstraeten diepenbeek met AR40.

Patisserie Vanderstraeten Paul uit Alken.

 

Nieuwe zaak te Antwerpen :
claus nieuwe zaak dec2013 foute richting

Een nieuwe fan :

Beste,
Langs deze weg wil ik toch wel even mijn tevredenheid uiten.
Door omstandigheden in mijn leven was ik een tijdje non-actief in mijn ijssalon en had ik mijn Carpigiani toestellen niet echt onder de knie. Via via deed ik beroep op de service van Artiso. Ik had geen weet van het bestaan van deze firma maar al snel werd duidelijk dat dit een goede zet was.
Eerst kwam Peter Vaes op bezoek. Peter was hier in het verleden ook als eens langs geweest als technieker; een niet te onderschatten technieker én leergierig in de branche. Dus er was al een zeker vertrouwen waar ik toch waarde aan hecht. Hij begreep de ernst van mijn probleem en beloofde me dat hij alles in goede banen zou leiden en dit concreet te bespreken bij Artiso om me te kunnen bijstaan met raad en daad.
De kostprijs daarvan werd berekend zodat ik op voorhand wist wat me dit zou kosten.
Zo gezegd, zo gedaan…
Hij stelde me voor om de bijstand bij de machines over 2 dagen te spreiden en iemand intern van Artiso mee te nemen in dit verhaal, iemand met kennis van de materie: Peter Borremans.
Via mail en telefoon wisten Peter Borremans en ikzelf snel welke richting we gingen nemen de dag dat we de Pastomaster zouden opstarten.
Na een week van conversaties heen en weer brak de dag van de waarheid aan : Peter Vaes en Peter Borremans stonden in mijn ijsatelier …
“Het ijs was al snel gebroken met enkele onvergetelijke anekdotes tussendoor”. Wat ik dacht mijn nachtmerrie te zijn zal nu mijn passie worden : de ijswereld!
De Peters zijn niet te onderschatten naar klantvriendelijkheid toe! Bedankt aan allebei.
Gans de service gebeurde tijdens een hittegolf waar Artiso toch tijd voor uittrok zonder ook maar 1 machine te verkopen.
CHAPEAU!!
Voortaan ben ik fan van Artiso.
V.

  • Een tevreden klant in Spanje :

Beste Peter,
Vanuit het niets een warme bakkerij en patisserie opstarten in Zuid Spanje is niet makkelijk. Zeker als je zelf geen bakker – patissier bent. Aankloppen bij Artiso is alvast een goed begin. Maar gelukkig kan ik altijd op jouw jarenlange ervaring terugvallen, als er weer eens een Belg me komt zeggen dat mijn pistolets niet 100 % zijn. Dan is Peter maar een telefoontje ver weg. Zowel technische als praktische vragen zijn voor jou nooit een probleem. Ik ken weinig commerciële mensen die zo voor hun klant klaar staan.
Nogmaals bedankt Peter en ik kijk al uit naar onze volgende ontmoeting.
Vanuit een zonnig Sotogrande!
Jan Staels

  • Gelato Factory neemt deel aan de Week van de Smaak:

De Week van de Smaak gaat dit jaar door van 15 tot 25 november.
De nieuwe editie staat in het teken van De smaak van thuis en kiest voor vijf boegbeelden, waaronder ijsbereider Herman Tackaert uit Antwerpen. In de Gelato Factory in de Verschansingstraat kunt u sinds 2010 zijn unieke ijsjes proeven. Ze worden ter plaatse op natuurlijke wijze bereid. “Bij mij draait alles rond pure smaken”, vertelt hij. “De Week van de Smaak past perfect in de filosofie die ik uitdraag. Ik daag de mensen uit om thuis zelf ijs te maken. Het beste ijs komt bij mij een week in de vitirine.”
Ook zin om op te sheppen? Inschrijven kan op www.weekvandesmaak.be
Wij wensen Herman alvast een dikke proficiat!

 

  • Blije gezichten bij bakkerij Theunis in Merksem:

Bakkerij theunis 2bakkerij theunisBakkerij Theunis in Merksem is een trouwe klant van Artiso. Wij waarderen de correcte informatie die zij verstrekken. Artiso hanteert eerlijke,vaste prijzen. De vertegenwoordigers zijn niet opdringerig. Ze luisteren naar onze vragen. En, last but not least, afspraken worden altijd nageleefd.
Tom en Inge

  • Gauthier/Mechelen:

Hallo Peter,
Dank u.
Nogmaals  bedankt  trouwens  voor je inzet,  hulp en medewerking voor de dag van gisteren.
We steken er telkens wat van op en krijgen opnieuw wat meer inspiratie en motivatie om in de volgende dagen er weer tegen aan te gaan.
Met vriendelijke groet, Jan & Pascale

  • Ijs van de Smaak / Hasselt:

Als zaak “Ijs van de Smaak” te Hasselt zijn wij heel tevreden om te mogen samenwerken met zowel Artiso als met Jim.
Jim is een gedreven persoon die met veel passie en enthousiasme voor zijn vak leeft. Ook de producten en de mensen waarmee Artiso werkt, worden door Jim op kwaliteit en bekwaamheid geselecteerd.
Elke opmerking wordt met de nodige aandacht behandeld en waar nodig opgelost.
Deze eerlijke en correcte zakelijke afhandeling is voor zowel Artiso als voor de klant een groot voordeel.
Wederzijds respect is dan ook een begrip dat hoog in het vaandel wordt gedragen. Het is een waar genoegen om met een volledig uitrusting van Artiso te mogen werken.
Dank je wel Jim, voor de fijne samenwerking.
Mvg, Lieve Schrijvers

  • PIVA

Peter,

Met deze de bevestiging dat alle toestellen door jullie geleverd en geplaatst volledig naar wens functioneren. De twee rijskasten functioneren perfect en na een kleine aanpassing in de afwerking is ook alles netjes en volgens de HACCP normen. De twee verdeler-opbolmachines werken nu ook naar behoren, dankzij wat opzoekwerk en de correcte communicatie tussen de school en de firma zijn de problemen van de baan.
Alvast dank voor de correcte opvolging en service zowel in de aankoopfase als in de nabehandeling.

Met vriendelijke groeten,
Van den Hende Eric (Technisch adviseur)